понедельник, 4 июня 2018 г.

Що для чого.

Оскільки розвиток і соціалізація людини відбуваються протягом усього життя, і порушення цих процесів спостерігаються у різні вікові періоди, К. п. вивчає питання освіт.-корекц. роботи з дорослими, котрі мають вади розвитку, пед. супроводу процесу післяшкіл. соц. адаптації осіб, які потребують корекц. допомоги. Напр., сурдопедагогіка, крім роботи з дітьми дошкіл. та шкіл. віку, вивчає пед. аспекти роботи з дорослими глухими (зокрема надання їм вищої освіти, здійснення перекваліфікації тощо), тифлопедагогіка – особливості навч. нових професій осіб, які втратили зір у дорослому віці, формування у них навичок простор. орієнтації і письма за Л. Брайлем, а також нових особистіс. рис, необхід. для соц.-психол. реабілітації. Потребують корекц.-пед. патронажу й особи дорослого віку з вираженими інтелектуал. дефектами. У випадку пед. діяльності з дорослими, які потребують корекції психофіз. розвитку, логічно замість терміна «К. п.» використовувати поняття «корекц. андрагогіка».

Комментариев нет:

Отправить комментарий